Yönetim
26 Haziran 2014 Perşembe 14:09 tarihinde yayınlandıYÖNETİM
Müslüm ÖZER
Personel Daire Başkanı
(Görev Tanımı İçin Tıklayın.)
(0414) 318 3026
mozer@harran.edu.tr
|
||
|
Adı Soyadı |
Telefon e-mail |
|
Akademik Şube Müdürü |
|
|
Aynur DAM Sicil Şube Müdürü |
(0414) 318 30 91 |
![]() |
Mehmet Emin ARSLAN |
(0414) 318 30 89 |
|
||
|
Fevzi TATMAZ |
(0414) 318 30 95 |
|
||
![]() |
Ayşegül MUTLU |
(0414) 318 30 88 |
YETKİ, GÖREV VE SORUMLULUKLAR
* Daire Başkanlığı'nın görev alanına giren konuların sağlıklı, düzenli ve verimli bir şekilde, ilgili mevzuata uygun olarak yürütülmesini planlamak, koordine etmek ve denetlemek
* Üniversitenin insan gücü ve kariyer planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmak
* Üniversite personelinin atama, özlük ve emeklilik işlemlerinin yürütülmesini sağlamak
* Akademik ve İdari personelin mali hakları ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak
* İdari personelin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimi programlarını düzenlemek ve uygulamak
* Her yıl Maliye Bakanlığı'nca tahsis edilen geçici işçilere ait vize işlemlerini yürütmek
* Daire Başkanlığı'nın faaliyetlerini ilgilendiren mevzuatı takip etmek
* Daire Başkanlığı'na ait birimler arasında koordinasyonu sağlamak, birimlerin işbirliği ve uyum içerisinde çalışmasını temin etmek ve ortaya çıkan sorunları çözmek
* Bağlı birimlerin verimli şekilde çalışması için projeler üretmek
* Görev alanına giren konularda, uygulamalarda ortaya çıkan mevzuat yetersizliği veya aksaklıklarla ilgili hususlarda inceleme ve araştırma yaptırarak, alınması gereken yasal ve idari tedbirler konusunda Genel Sekreterlik Makamına tekliflerde bulunmak
* Daire Başkanlığı'na bağlı şube müdürlüklerinin çalışmalarına ait yıllık faaliyet raporlarının düzenlemesini sağlamak
* Daire Başkanlığı personelini denetlemek ve çalışma konularında direktif vermek
* Daire Başkanlığı personelinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve hizmet içi eğitim programlarını düzenlemek
* Daire Başkanlığı personelinin özlük haklarının ve sicil işlemlerinin takibini yapmak
* Daire Başkanlığı personelinin sicil raporlarını düzenlemek
* Ödül, takdirname, yer değiştirme gibi personel işlemleri için Genel Sekreterlik Makamına önerilerde bulunmak
* Şube Müdürlerince verilen yıllık izinleri onaylamak
* Daire Başkanlığı'nın çalışmaları konusunda amirlerine bilgi vermek
* Amirlerin vereceği benzer nitelikteki diğer yetkileri kullanmak ve görevleri yerine getirmek
* Personel Daire Başkanı, görev alanına giren konulardan dolayı Genel Sekretere ve Rektöre karşı sorumludur |
||
BAŞKANLIK ÖZEL KALEMİ |
||
|
Adı Soyadı |
Telefon e-mail |
|
(Görev Tanımı İçin Tıklayınız) |
(0414) 318 30 26 |
|
|
|
ÖZEL KALEM (SEKRETERLİK) SUNULAN HİZMETLER
* Bağlı bulunduğu amir ve amirleriyle görüşme isteminde bulunan kişi veya grupların randevularını düzenlemek,
* Telefon görüşmelerini düzenli bir şekilde yürütmek,
* Toplantı ve randevularla ilgili not tutmak ve ilgili amire iletmek,
* Amirleri tarafından yazılı ve sözlü olarak verilecek emirleri ilgili birim veya kişilere iletmek,
* İmza veya havale edilip işi biten yazı ,evrak ve dosyaları zamanında kayıt defterine kaydettikten sonra ilgili şubelere göndermek,
* Sekreterlik bürosunda yürütülen hizmetler ile bilgi sahibi olduğu iş ve işlemlerden gizliliği olanları korumak için gerekli önlemleri almak,
* Sekreterlik bürosu ve amirlere ait odalarda ki demirbaş ve her çeşit malzemenin düzen, temizlik ve bakımının yapılmasını sağlamak,
* Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak,
* Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek.
|
||